ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΜΑΖΙΚΑ....

Ανώνυμος είπε...

Παρόλο που δεν είμαι άνεργος (προς το παρόν) και με τρίμηνη αιματηρή οικονομία μπορεί και να κατάφερνα να πληρώσω το χαράτσι των 658 ευρώ, αποφάσισα να ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΩ διότι:

α. Διότι είναι αντισυνταγματικό ( ο κεφαλικός φόρος απαγορεύεται από το Σύνταγμα ως μη ανταποδοτικός προς το λαό κ.λ.π.)

β. Διότι απευθύνετε μόνο σε φυσικά πρόσωπα και όχι σε νομικά π.χ. τράπεζες.

γ. Διότι φέτος σε φόρους εισοδήματος, φ.π.α., δημοτικά τέλη, τέλη κυκλοφορίας, κ.λ.π. πλήρωσα το 45% των συνολικών μου εισοδημάτων.

δ. Διότι από 9-10 ώρες εργασία ημερησίως τα προηγούμενα χρόνια, το 2011 εργάζομαι 12 ώρες ημερησίως χωρίς αύξηση των αποδοχών μου .

ε. Διότι κανένας από αυτούς που με έφερα σε αυτή τη θέση δεν έχει τιμωρηθεί για τα εγκλήματα του εναντίον μου.

στ. Διότι ο εκβιασμός είναι πάντοτε ποινικά κολάσιμο αδίκημα απ' όπου κι αν προέρχεται π.χ. πλήρωσε γιατί αλλιώς θα σου κάψω το μαγαζί, δε διαφέρει καθόλου από το πλήρωσε αλλιώς θα σου κόψω τη σύνταξη, το ρεύμα κ.λπ.

ζ. Διότι έχω δώσει τόσο πολλά για να περνώ τόσο λίγα π.χ. τα παιδιά μου δεν πήραν φέτος βιβλία στο σχολείο της δωρεάν παιδείας, με έχουν κλέψει δύο φορές τα τελευταία 5 χρόνια χωρίς να έχει συλληφθεί κανείς, κόντεψα να χάσω το παιδί μου για μια λάθος διάγνωση αλλεργίας από τα ιατρεία του Ι.Κ.Α. και πολλά πολλά άλλα.

η. Διότι το « ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ» είναι μια πολύ δυνατή πράξη αντίστασης από τον καναπέ με σίγουρα αποτελέσματα, που δε μπορεί να πετύχει καμιά πλατεία και καμιά ομάδα αγανακτισμένων, διαδηλωτών, απεργών κ.λπ.

θ. Διότι βαρέθηκα να σκύβω το κεφάλι στους ποιο δουλοπρεπείς, πολιτικούς του πλανήτη που ξεπουλούν κυριαρχικά μου δικαιώματα έναντι πινακίου φακής.

ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΑΖΩ ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ :

- ΣΗΚΩΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
- ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ (2240 ευρώ)
- ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
- ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΠΩΣ «ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ» , «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ» κ.λπ.
- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΡΑΤΣΙ
- ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ «…ΙΣΜΟ» ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΠΕΛΩΣΕΙ π.χ. καπιταλισμός, κομουνισμός, σοσιαλισμός, εθνικισμός κ.λπ.

ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙ « ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ»

Πηγή: thalamofilakas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου